Pierwsze mycie w tym roku i kwiatki wyskoczyły, konkretnie pojawiły sie szaro brązowe plamy na chromowanej listwie tylnej klapy, ten typ tak ma czy cos sie z nimi dzieje? :x
[O1] Rozrusznik czy może coś z alternatorem?
Zwiń
X
-
[O1] Rozrusznik czy może coś z alternatorem?
Witam, dziś wieczorem wracając do domu zauważyłem, że zegary świecą j nie tak jasno jak zawsze mimo ustawienia jasności na max. Zauważyłem też, że światła nie świecą pełną siłą, tylko tak jakby lampy były mocno zabrudzone. Myślę sobie brakuje prądu a aku w miarę świeży. Dojechałem do domu i siedzę w chwilę w aucie , myśląc że może na jałowym trochę się doładuje, a tu po chwili zapala się kontrolka ASR i świeci cały czas. Zgasiłem silnik. Zapalam ponownie i ledwo ledwo obrócił ale zapalił. Odziwo teraz oświetlenie deski miało jasność taką jak trzeba, światła też dobrze świeciły, kontrolka zgasła. Gaszę ponownie. Zapalam i zapalił ok. Znowu gaszę i teraz ponownie odpalił z trudem :roll: Dodatkowo pojawił się delikatny jakby szelest przy gaszeniu. Dodam też, że od dłuższego czasu słychać podczas rozruchu chwilowy szum, jakby niecofający bendix. I teraz pytanie czy mogła pojść cewka rozrusznika, czy to problemy z alternatorem.Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
-
-
Moim skromnym zdaniem do sprawdzenia
1. ładowanie alternatora
2. AKU
3. stan połączen pomiędzy alternatorem i AKU
4. bendiks w rozrusznikuILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oziemiDziękuje wszystkim za rady. Przyczyną okazał się przerwany przewód idący do regulatora napięcia. Temat do zamknięcia.ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz